سفر هالیدی

سفر هالیدی

اخذ ویزای آنلاین کشورها -رزرواسیون آنلاین هتلهای جهان-کلیه خدمات گردشگری و جهانگردی
سفر هالیدی

سفر هالیدی

اخذ ویزای آنلاین کشورها -رزرواسیون آنلاین هتلهای جهان-کلیه خدمات گردشگری و جهانگردی

وقت سفارت آمریکا

کدام کشورها نزدیک ترین وقت سفارت آمریکا را می دهند؟


یکی از مراحل ضروری برای اخذ ویزای آمریکا مراجعه به سفارت این کشور برای پیگیری امور است. در صورتی که متقاضی ویزا تاخیر در حضور داشته باشد، ممکن است شانس دریافت ویزای فوری آمریکا را از دست بدهند. این مسئله باعث می‌شود تا شرایط برای متقاضیان ایرانی کمی دشوار شود؛ چرا که تعیین وقت سفارت آمریکا برای ایرانیان در کشورهای دیگر انجام می‌شود.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر کشورهای عمان و قطر، نزدیک‌ترین زمان برای مصاحبه سفارت آمریکا را به متقاضیان ایرانی ارائه می‌کند. وقت این سفارت‌ها معمولاً برای دو ماه آینده در دسترس است. اما چطور باید در این کشورها وقت سفارت آمریکا بگیریم؟ پرداختی سفارت آمریکا در عمان و قطر چگونه است؟ در ادامه، جزئیات این فرآیند مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دریافت وقت فوری سفارت آمریکا در قطر

متقاضیان ویزای آمریکا باید ابتدا در وبسایت کنسول‌گری مجازی آمریکا ثبت‌نام کنند. پس از پر کردن فرم آنلاین درخواست ویزا و پرداخت هزینه وقت سفارت، درخواست‌کننده می‌تواند وقت مورد نظر را در کشور مقصد تعیین کند. سفارت آمریکا در پایتخت قطر، یعنی دوحه قرار دارد و روزهای کاری این سفارت دوشنبه تا جمعه است.

نوع ویزای درخواستی در فرآیند دریافت وقت سفارت آمریکا بسیار تاثیرگذار است. گاهی متقاضی می‌تواند برای چند روز آینده وقت مصاحبه را دریافت کند؛ اما گاهی اوقات هم تعیین وقت به چند ماه بعد موکول می‎‌شود. معمولاً کسانی که قصد دریافت ویزای توریستی یا دانشجویی آمریکا را دارند، زودتر به نتیجه می‌رسند. چرا که سفارت‌ آمریکا معمولاً وقت‌های بیشتری را به این ویزاها اختصاص می‌دهد.

متقاضیان باید برای روز مصاحبه در سفارت آمریکا در قطر مدارکی چون اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه، پاسپورت‌های قبلی، ترجمه و اص شناسنامه، ترجمه و اصل کارت ملی، مدارک شغلی، نامه تمکن مالی و… را به همراه داشته باشند. پرداختی سفارت آمریکا در قطر به صورت واریز بانکی انجام می‌شود و امکان پرداخت با کردیت کارت وجود ندارد. این مبلغ معادل 280 دلار است.

دریافت وقت فوری سفارت آمریکا در عمان

کشور عمان علاوه بر اینکه نزدیکترین زمان وقت سفارت آمریکا را ارائه می‌کند، شرایط بسیار خوبی هم برای سفر ایرانی‌ها دارد. چرا که مسافران ایرانی می‌توانند تا 14 روز بدون ویزا در عمان اقامت داشته باشند. درخواست تعیین وقت مصاحبه سفارت آمریکا در عمان نیز به صورت آنلاین ارسال می‌شود. پرداختی سفارت آمریکا در عمان نیز 280 دلار است. ممکن است سفارت آمریکا برای انجام معاینات پزشکی، اقدامات جلوگیری از کلاهبرداری، SEVIS و… هزینه‌های دیگری هم دریافت کند. در صورتی که متقاضی تمام این هزینه‌ها را به مرکز ملی ویزا پرداخت نکرده باشد، باید در روز مصاحبه تسویه حساب کند. لازم به ذکر است که سفارت آمریکا در عمان تنها پول نقد و کارت اعتباری قبول می‌کند.

روزهای کاری این سفارت در مسقط عمان، یکشنبه تا پنجشنبه است. متقاضیان باید در روز مصاحبه، مدارکی چون کپی مصاحبه NVC، عکس رنگی با زمینه سفید، تاییدیه فرم DS-260، اصل و کپی شناسنامه، پاسپورت و… را همراه داشته باشند.

بدون معطلی ویزای آمریکا را بگیرید

ناآشنا بودن با مراحل و میانبرهای فرآیند اخذ ویزای فوری آمریکا باعث می‌شود تا تعداد زیادی از متقاضیان با مشکلات متعددی روبرو شوند. خبر خوب این است که کارشناسان سفر هالیدی در تمام این مراحل در کنار شما خواهند بود. به علاوه، پرداخت واریزی سفارت آمریکا در کشورهای مختلف با سفر هالیدی بدون واسطه انجام می‌شود. این پرداختی با کردیت کارت صورت می‌گیرد و در صورتی که نیاز به پرداخت بانکی در کشور مقصد باشد، سفر هالیدی از طریق دفاتر خود در خارج از کشور تمام مراحل را انجام می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد