سفر هالیدی

سفر هالیدی

اخذ ویزای آنلاین کشورها -رزرواسیون آنلاین هتلهای جهان-کلیه خدمات گردشگری و جهانگردی
سفر هالیدی

سفر هالیدی

اخذ ویزای آنلاین کشورها -رزرواسیون آنلاین هتلهای جهان-کلیه خدمات گردشگری و جهانگردی

سوالات متداول ویزای کره جنوبی

کره جنوبی کشوری که پیشرفت چشمگیری در سالهای اخیر نموده است. در حال حاضر برای ورود به این کشور باید از قبل ویزا تهیه نمود و ویزای کره جنوبی یکی از ویزاهای معتبر در آسیا و جهان می باشد. 

برای  اطلاع از شرایط اخذ ویزای کره جنوبی از جمله مدارک مورد نیاز، قیمت و سوالات متداول ویزای این کشور می توانید با کلیک بر روی لینک زیر مطلع گردید.

https://safar.holiday/%D9%88%DB%8C%D8%B2%D8%A7/%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%AC%D9%86%D9%88%D8%A8%DB%8C

سوالات متداول ویزای تایلند + قیمت

کشور تایلند که یکی از کشورهای توریست پذیر در دنیا و آسیا می باشد شرایط و مدارک خاصی نمی خواهد اما قبل از سفر باید زمان کافی برای اخذ ویزا در نظر بگیرید تا مشکلی پیش نیاید.

جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز ویزای تایلند یا سوالات متداول ویزا و همچنین قیمت آنلاین ویزای تایلند به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://safar.holiday/%D9%88%DB%8C%D8%B2%D8%A7/%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%AF

باز شدن مرزها

یک ماه از فصل تابستان گذشت و هنوز هم کرونا دست برنداشته و مرزهای کشورها بر روی ایرانیان باز نشده است و این روزها سوال بسیاری اینست پس کی مرزها باز می شوند؟

حتی کشور امارات و شهر دبی که در ابتدا اعلام کرده بود که از 7 جولای پذیرای مسافرها می باشد بعضی از کشورها و از جمله ایران را خارج از این قاعده قرار داد و ویزای دبی برای ایرانیان بسته است .

برای اطلاع از باز شدن مرزهای کشورها عضو کانال سفرهالیدی شوید تا اخبار جدید ویزای کشورها را دریافت کنید.


سوالات متداول ویزای ژاپن

کشور ژاپن معروف به کشور آفتاب تابان با مردمی بسیار سخت کوش امسال رتبه اول قوی ترین پاسپورت جهان را تصاحب کرد و ویزای ژاپن نیز یکی از ویزاهای معتبر جهان می باشد که راه را برای گرفتن ویزای کانادا، انگلیس، شینگن هموار می کند.

مدارک لازم و هزینه ویزای ژاپن و همچنین سوالات متداول ویزای ژاپن را می توانید در سایت سفرهالیدی ملاحظه فرمایید.

قیمتها بصورت لحظه ای و آنلاین می باشد.

https://safar.holiday/%D9%88%DB%8C%D8%B2%D8%A7/%DA%98%D8%A7%D9%BE%D9%86

سوالات متداول ویزای شینگن

کشورهای حوزه شینگن که شامل 26 کشور اروپایی می باشد طبق توافقی که انجام شده است مسافران می توانند با گرفتن ویزای یکی از این کشورها در وهله اول ورود به کشوری که صادر کننده ویزا بوده داشته باشند و پس از آن به کلیه کشورهای اروپایی دیگر که عضو شینگن می باشند سفر نمایند.

جهت مشاهده سوالات متداول ویزای شینگن، هزینه وقت سفارت ایتالیا و اسپانیا، مدارک مورد نیاز  و یا گرفتن وقت سفارت ایتالیا و اسپانیا می توانید به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

https://safar.holiday/%D9%88%DB%8C%D8%B2%D8%A7/%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7

https://safar.holiday/%D9%88%DB%8C%D8%B2%D8%A7/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7