سفر هالیدی

سفر هالیدی

اخذ ویزای آنلاین کشورها -رزرواسیون آنلاین هتلهای جهان-کلیه خدمات گردشگری و جهانگردی
سفر هالیدی

سفر هالیدی

اخذ ویزای آنلاین کشورها -رزرواسیون آنلاین هتلهای جهان-کلیه خدمات گردشگری و جهانگردی

وقت سفارت آمریکا

آیا امکان گرفتن وقت سفارت آمریکا به صورت آنلاین وجود دارد؟

وقت سفارت آمریکا-کاماپرس

بر اساس آمارهای منتشر شده، ایالات متحده آمریکا در جایگاه نخست جهان به لحاظ تعداد مهاجران ایرانی قرار دارد. در حال حاضر، حدود 2 میلیون ایرانی در آمریکا زندگی می‌کنند و بیش از نیمی از این جمعیت در ایالت کالیفرنیا ساکن هستند. اخذ ویزا و انجام مصاحبه در سفارت آمریکا یکی از اقدامات مهم برای سفر یا مهاجرت به این کشور است.

به گزارش کاماپرس، عدم وجود سفارت این کشور در ایران باعث شده تا متقاضیان برای گرفتن وقت سفارت آمریکا با مشکل مواجه شوند. اما مجموعه سفر هالیدی با حذف روش‌های سنتی و رفت و آمدهای غیر ضروری، دریافت کلیه خدمات گردشگری را برای تمام افراد آسان کرده است. در ادامه، به شرح مراحل تعیین وقت سفارت آمریکا به صورت آنلاین پرداخته خواهد شد.

چطور وقت فوری سفارت آمریکا را بگیریم؟

ایرانیانی که قصد اخذ ویزای آمریکا را دارند باید از طریق سفارتخانه یا کنسولگری ایالات متحده در کشورهای نزدیک اقدام کنند. این افراد با تکمیل اطلاعات مربوطه و پرداخت هزینه درخواست ویزا به صورت آنلاین برای انجام مصاحبه تعیین وقت می‌کنند. به این منظور، متقاضیان ابتدا باید کشور واسط مورد نظر خود را برای گرفتن وقت سفارت انتخاب کنند. سپس، فرم آنلاین ویزای مهاجرتی یا غیرمهاجرتی را تکمیل کرده و وارد حساب کاربری در سایت  usvisa-info.com برای سفارت های اصلی و سایت ustraveldocs.com برای سفارت های فرعی شوند. در نهایت، پس از پرداخت مبلغ تعیین شده با ویزا کارت بین‌المللی یا مستر کارت، تعیین وقت سفارت آمریکا انجام می‌شود. لازم به ذکر است که این مبلغ به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

بهترین کشورها برای گرفتن وقت سفارت آمریکا

در حال حاضر، عمان و قطر نزدیک‌ترین وقت سفارت آمریکا را به ایرانیان ارائه می‌کند. به طور معمول، متقاضیان می‌توانند برای حدود دو ماه بعد در سفارت این کشورها حضور پیدا کنند. در این بین، کشور عمان شرایط بسیار ایده‌آلی دارد. چرا که ورود به خاک این کشور بسیار آسان بوده و ایرانی‌ها می‌توانند تا 14 روز بدون ویزا در عمان اقامت داشته باشند. تعیین وقت سفارت آمریکا در کشورهای امارات، ارمنستان، ترکیه و پاکستان نیز امکان‌پذیر است. این خدمات در شهر دبی نیز ارائه می‌شود؛ اما تجربه مخاطبان سفر هالیدی نشان داده است که امکان تعیین وقت فوری سفارت آمریکا در دبی وجود ندارد.

اطلاعات و مدارک لازم برای وقت سفارت آمریکا

متقاضیان برای تکمیل فرم آنلاین نیازمند اطلاعاتی چون نام و نام خانوادگی، شماره گذرنامه، سویس نامبر (برای ویزاهای دانشجویی)، شماره تماس و پست الکترونیکی هستند. همچنین، متقاضی باید هنگام حضور در کنسولگری آمریکا مدارک ذیل را با خود همراه داشته باشد:


اصل پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار به اضافه پاسپورت های قبلی

دو قطعه عکس 5*5 رنگی زمینه سفید

تاییدیه فرم DS – 160

برای متقاضیان F1: فرم I-20، مدارک تحصیلی و تاییدیه SEVIS Fee

برای متقاضیان J1: DS-2019 و تاییدیه SEVIS Fee

ترجمه شناسنامه و کارت ملی به همراه اصل مدارک

ترجمه سند ازدواج یا طلاق به همراه اصل سند

ترجمه کارت پایان خدمت یا معافی به همراه اصل کارت

در صورت اشتغال ترجمه و اصل اسناد شغلی

ترجمه سوابق بیمه

در صورت داشتن سند ملکی اصل و ترجمه آن

تمکن مالی به لاتین

پرینت شش ماه حساب به لاتین

با سفر هالیدی وقت فوری سفارت آمریکا را بگیرید

ساخت اکانت در سایت و پرداخت هزینه سفارت آمریکا معمولاً فرآیند دشواری برای اغلب متقاضیان است. خبر خوب این است که سفر هالیدی در تمامی مراحل از پر کردن فرم‌های مربوطه تا پرداخت هزینه و تعیین وقت سفارت در کنار مشتریان است. لازم به ذکر است که سفر هالیدی، پرداخت واریزی سفارت آمریکا در کشورهای مختلف را بدون واسطه انجام می‌دهد. بنابراین، پرداخت هزینه SEVIS FEE و MRV FEE در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای تمام متقاضیان امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد