سفر هالیدی

سفر هالیدی

اخذ ویزای آنلاین کشورها -رزرواسیون آنلاین هتلهای جهان-کلیه خدمات گردشگری و جهانگردی
سفر هالیدی

سفر هالیدی

اخذ ویزای آنلاین کشورها -رزرواسیون آنلاین هتلهای جهان-کلیه خدمات گردشگری و جهانگردی

ویزای آنلاین

                                                                                        

در چند سال اخیر تعدادی از کشورهای جهان که خصوصا توریست های زیادی وارد کشورشان می شدند تصمیم گرفتند که شرایط ویزا را ساده تر نمایند تا بتوانند توریست های بیشتری را جذب نمایند

یکی از این راهها ویزای الکترونیک و یا ویزای آنلاین هست که دیگر نیازی به  رفتن به سفارت کشور مورد نظر یا مصاحبه  نیست و مدارک نیز از طریق سایت ویزای کشور مورد نظر ارسال می گردد که پس از بررسی از طریق ایمیل یا نمایش بر روی سایت نتیجه ویزا مشخص می گردد.

در نتیجه  روند کار سریعتر خواهد بود و نیازی به رفت و آمدهای مکرر و اتلاف وقت نمی باشداما ذکر سه نکته ضروریست :

اول اینکه با توجه باینکه ایران متاسفانه در تحریم می باشد امکان دستیابی اکثر ایرانیان برای پرداخت مبالغ ویزا که بصورت ارزی و آنلاین می باشد وجود ندارد.

دوم اکثر سایت سفارتها به زبان انگلیسی می باشد و قطعا باید زبان انگلیسی  خوبی داشته باشید تا بتوانید به درستی درخواست ویزای خود را انجام دهید.

 مورد سوم که بسیار مهم می باشد اینست که سایتهای ویزای سفارتها بسیار حساس نسبت به مدارکی که آماده و آپلود می کنید می باشد و باید دقت کافی را اعمال نمایید.

حال در صورتیکه موارد توضیح داده را دارا نمی باشید یا ریسک اینکار را بالا می دانید که البته به تجربه درست هم هست می توانید وارد سایت سفر هالیدی شوید و در اندک زمانی ویزای خود را اقدام نمایید .





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد